Ostoskori

Ostoskori

Toimitus- ja maksuehdot


Toimitusajat ja -tavat

Toimitamme tuotteet Suomessa Postin välityksellä Tietopalveluiden (www.tietopalvelut.fi) varastosta. Tilaus ja sitä koskeva lasku toimitetaan postitse joko kirjeenä tai pikkupakettina asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen tai pakettina lähimpään Postin toimipisteeseen riippuen tilauksen koosta.

Mikäli pikkupakettina lähetetty tilaus ei mahdu postiluukkuun tai postilaatikkoon, Posti jättää sen tilaajan oven taakse.

Mikäli organisaatiollasi on Postin kuljetussopimus, tulee tilaus suoraan tilausosoitteeseen.

Pidätämme oikeuden muuttaa tilauksen toimitustapaa.

Tietopalvelun tilausten normaali toimitusaika on 1—2 viikkoa. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Toimitamme tuotteita myös EU-maihin ja Ahvenanmaalle. Tällöin lähetettävän tilauksen maksutapana on lasku ja laskutamme tilauksen ennakkoon. Laskun tulee olla maksettuna ennen kuin tilaus voidaan lähettää. Tee tilaus EU-maahan tai Ahvenamaalle toimitettavista kirjoista sähköpostitse: asiakaspalvelu@sosiaalialantietopalvelu.fi

Toimitus- ja käsittelykulut Pharmaca Fennica -kirjoille

1-9 kpl Postin toimipaikkaan 15 €, perille haluamaasi osoitteeseen 15 €
10-14 kpl Postin toimipaikkaan 35 €, perille haluamaasi osoitteeseen 55 €
15 kpl tai yli Postin toimipaikkaan 45 €, perille haluamaasi osoitteeseen 65 €

Tilausvahvistus


Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen


Voit maksaa tilauksesi verkkopankissa tilauksen yhteydessä. Voit valita maksutavaksi myös laskun. Lasku lähetetään samassa lähetyksessä tilauksen kanssa. Laskulla on maksuaikaa 14 päivää. Lasku voidaan lähettää myös eri osoitteeseen tai verkkolaskuna. Täytä silloin erillinen laskutusosoite ostoskorissa.

Jos sinulla on avoimia laskuja, toimitamme uuden tilauksesi vasta kun avoimet laskut on maksettu. Tarvittaessa tarkistamme luottotietosi. Väärinkäytösepäilyissä pidätämme oikeuden olla lähettämättä tilausta.

Veloitamme maksukehotuksista huomautuskuluja 5 euroa/kpl. Kahden huomautuksen jälkeen laskutamme saatavamme perintätoimiston kautta. Kannustamme ottamaan maksuvaikeuksissa heti yhteyttä, niin voimme järjestää asian niin, että maksu onnistuu.

Maksupalvelutarjoaja


Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Tutustumis- ja palautusoikeus


Kaikilla tuotteillamme on maksuton 14 päivän tutustumis- ja palautusoikeus. Aika lasketaan tuotteiden vastaanottamispäivästä. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Voit myös tehdä ilmoituksen tilauksen palautuksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta, jolloin sinulla on palautusilmoituksen jättämisestä laskien 14 päivää aikaa palauttaa tuote. Palautusilmoituksen voi tehdä sähköpostitse asiakaspalvelu@sosiaalialantietopalvelu.fi

Palautuksessa on oltava mukana palauttajan yhteystiedot, koko lähetystä koskeva lasku tai kopio siitä, sekä selvitys palautuksen syystä. Ilman palauttajan yhteystietoja emme voi kohdistaa palautusta oikeaan lähetykseen.

Palautus Postin kautta:


Kirjoita kuoreen palautusosoite:
Asiakaspalautussopimus 605892
Funtor Oy / Tietopalvelut
PL 86
40101 Jyväskylä

Pyydä Postista kuitti palautuksesta.

Ongelmatilanteet


Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa meille virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.

Takaisin etusivulle>>